Video saturs
Video saturs digitālajā mārketingā iegūst arvien lielāku popularitāti. Produktu prezentācijas, video apmācības, preču priekšrocību demonstrēšana – uzņēmumi, kuri veido video saturu, uzvar cīņā par potenciālo klientu uzmanību.
Youtube un Tiktok
Video satura popularitāti ir veicinājis arī Youtube un, it īpaši, Tiktok popularitātes pieaugums. Saskaņā ar statistiku:
Tāpēc, ja jūs jau esat apguvuši Youtube virzīšanas kanālu, pievērsiet uzmanību Tiktok platformai.
Sirsnība
Komunikācijas stilam ir nozīmīga loma zīmola tēla veidošanā. Tomēr arvien vairāk uzņēmumu atsakās no oficiālā biznesa stila un dod priekšroku sarunvalodas stilam. Sociālais tīkls ir platforma, kurā potenciālie klienti dalās savos viedokļos, tērzē ar draugiem un atklāj savu identitāti. Tas pats tiek prasīts no jums! Pēdējā lieta, ko vēlas sociālo mediju lietotāji, ir sausa, lietišķa komunikācija. Ar to jūs nepiesaistīsiet uzmanību. Izveidojiet savu stilu!
Lietotāju radīts saturs
Lietotāju radīts saturs par produktiem un pakalpojumiem potenciālajiem klientiem rada lielāku ticamību, jo uzņēmumi rada produkta “ideālo” tēlu, kas retos gadījumos atbilst realitātei.
Mūsu speciālists sazināsies ar Jums!
В ближайшее время наши сотрудники свяжутся с Вами!
Mūsu speciālists sazināsies ar Jums!
В ближайшее время наши сотрудники свяжутся с Вами!